HUDBA.HRADISTE.CZ 
 

www.midisoubory.cz

kytara

hudba.hradiste.cz

texty písní, midi soubory, noty, foto autorů a interpretů

     

  Dnes je 19. 04. 2024, 15:09:04        Přihlášení uživatele:     Heslo:

PODMÍNKY
PRO STAHOVÁNÍ
MIDI SOUBORŮ

Nabídka inzerce
informace o využití
reklamní plochy
na serveru.
BANNER


TOPlist
počítání od 2.4.2004



















































 NOVÉ KOMENTÁŘE UŽIVATELŮ KE SKLADBÁM 
RSS kanál pro nové příspěvky: https://www.midisoubory.cz/rss.php
Vybráno záznamů: 10395
6876. Víš27.02.2010, 08:53:48
 
 Pane Eger , mým úmyslem v žádném případě nebylo ztrapňovat kohokoliv. Není to můj styl . Nejsem žádný zastuzený puberťák , který by potřeboval do éteru vykřikovat urážky , natož sprostá slova .Ta Vaše nahrávka zkrátka není autentická s originálem tak , jak to znám od Keksu. Opravdu tam smyčce nejsou . Nemám nic proti tomu , když vytvoříte vlastní aranž , ale nepište potom že děláte skladby podle originálu. Je to zavádějící . Já do hudby dělám možná dvakrát víc let , než kolik Vám je , ne vždy se mně všechno povedlo tak , jak bych chtěla , ale kritiku jsem nikdy nesnášela tak těžce , jako vy. Možná jste dobrý muzikant , ale co se týká slušného chování , tak se máte ještě hodně co učit. Přeji Vám klidný den pokud možno bez kritiky čehokoliv od kohokoliv , aby Vás to zase nerozčílilo. Zdenka
pepa
(33343731360300)

6877. Víš27.02.2010, 08:44:50
 milá paní,
 pepa?rene?zdenka?frnka?nikde nemám váš podpis.nejsem snad ani tak citlivý na svoje dílo ale na to když někdo vlastní neznalostí se mě snaží zostudit,ztrapnit a to veřejně.pokud se vám ve skladbě něco nezdálo je problém napsat mi na email?místo toho napíšete zde na 2 místa jak ten eger a midistage stojí za h...o,jak se chvástá že je něco podle nahrávky a přitom kecá protože to tak vůbec není...to mě samozřejmě popíchlo a jaksi naštvalo,takže jsem reagoval jak jsem reagoval.zdvořilý za jistých okolností patrně nejsem.zachovala jste se opravdu jako nemyslící bytost a zbytečně jste se sama ztrapnila.pokud máte pocit že jsem vás nějak vulgárně urazil (čehož si nejsem vědom) omlouvám se vám.jinak smyčce se většinou berou někde když jde o akustické podání skladby.prosím ctěte to že někdo si nechal tu skladbu vyrobit za několik set korun a měl nárok si poslat nahrávku podle které to chce.dala vy byste za výrobu skladby tolik?kdyby toto lidé nebyli schopni ani vy by jste si nestahovala takové hotové a kvalitní fláky za 50korun kvůli kterým tu tak pláčete a kopete kolem sebe.
Midistage-Petr Eger
(33320600)

6878. Jen se přiznej že ti scházím26.02.2010, 22:48:57
 Poděkování
 za "šedivákovu" jako vždy kvalitní midku.Díky za rychlost s jakou jsi mi /nám /vyhověl. Jarda
Nagl
(333430300500)

6879. Víš26.02.2010, 21:53:23
 (pani?) pepa
 Koľko razy už to tu na HH bolo napísané kým niekto napíše do fóra nech sa najprv sakramentsky presvedčí či vie o čom píše, aby sa potom nemusel trápne a verejne ospravedlňovať. Tu ne ide o iný názor ide o nevedomosť. Koľko razy už to tu na HH bolo napísané keď má niekto problém s midisongom má napísať priamo výrobcovi.
Alino
(33b50000)

6880. Víš26.02.2010, 18:32:36
 
 Tak se Vám , pane Eger , veřejně omlouvám , netušila jsem , že jste tak citlivý na svoje "dílo" Byl to můj názor , ale tu skladbu znám fakt jen v kytarovém podání . Nevím odkud jste vzal ty smyčce. A že nejste zrovna zdvořilý , to je mně teď už jasné. Já Vás taky nenazývám nemyslícím chudáčkem , když máte jiný názor , nežli já. Takže já už jsem se omluvila a teď je řada na Vás
pepa
(33343731360300)

6881. Víš26.02.2010, 18:05:20
 pane šeráku,
 já i ostatní myslím už víme,další lidičky po přiložení kurzoru myši na nick, že to nejste vy.ani p.frnka by se zde nemusel k vlastní hanbě zviditelňovat kdyby se mě slušně dotázal na email a veřejně mě tu z vlastní neznalosti a unáhlenosti nešpinil.snad bych mu to i předělal podle té jeho nahrávky.ono na tom asi něco bude když si to před ním 80 lidí stáhlo a nikdo si nestěžoval.asi taky nemají tu jeho "pravou" nahrávku ale tu mojí "špatnou"co jsem ani neslyšel...
Midistage-Petr Eger
(33320600)

6882. Víš26.02.2010, 17:09:39
 Pepa
 Už mi bylo sice webmasterem vysvětleno,že nejsem jediný Pepa na světě.V diskusním foru je to celkem jasné,díky tomu,že u mého jména je odkaz na webovou stránku.Zde na komentářích to tak zřejmé není,pokud si uživatel neklikne přímo na nick,lehce může příspěvek p.Frnky přisuzovat mně.A to mně opravdu vadí,jelikož s příspěvky tohoto pána nesouhlasím.Asi se s tím nedá nic dělat,ale,i když to někomu bude připadat otravné,ozývat se budu vždy,aby ani náhodou nedošlo k omylu.
Pepa z Častolovic
(3337330200)

6883. Víš26.02.2010, 15:34:54
 co je to originál
 co je to skladba podle originálu-ať porovnám skladby Veselka-Moravanka -Brom -Vlach- každy si udělá svou aranž jak to bude vypadat na muzikách každý tam strčí disketu nemusi ani znát noty zmáčkne knoflík a je to, kam to spějeme muzikanti, čím vice aranží tím lépe ,nebo si potom kupme přehrávač cd . bude.to
karel-Jevišovice
(33343236310600)

6884. Víš26.02.2010, 15:34:50
 co je to originál
 co je to skladba podle originálu-ať porovnám skladby Veselka-Moravanka -Brom -Vlach- každy si udělá svou aranž jak to bude vypadat na muzikách každý tam strčí disketu nemusi ani znát noty zmáčkne knoflík a je to, kam to spějeme muzikanti, čím vice aranží tím lépe ,nebo si potom kupme přehrávač cd . bude.to
karel-Jevišovice
(33343236310600)

6885. Víš26.02.2010, 14:54:06
 frnko
 jsi nemyslící chudáček.víš kulový a ještě špiníš mou firmu.originál podle kterého je to dělané mám u sebe a rád jej každému pošlu.to že je tvoje nahrávka jiná neznamená že je jediná.tohle si nechal dělat klient na zakázku z 700 a dělal jsem to podle jeho nahrávky,ujišťuji tě že to nebyl maxim turbulenc ale keks...a nauč se psát kompatibilní ty kontabilní originální skladbo.
Midistage-Petr Eger
(33320600)

6886. Víš26.02.2010, 12:46:56
 To že je jako originál?
 Nahrávka od Midistage u originálu ani neležela , natož aby byla plně kontabilní s originální skladbou .Jsou to vyhozené peníze. Pepa
pepa
(33343731360300)

6887. Holka modrooká23.02.2010, 21:46:54
 DEMO
 z prostředka písně bys měl poslat nejspíš WM
aura
(33343531320000)

6888. Holka modrooká23.02.2010, 20:21:58
 Petře
 to vyřeší jen to,že to nepůjde tak snadno dodělat a zcizit ale pořád to bude jen 30 s.Snad by pomohlo začínat demo třeba od půl druhé min,kdy už jsou většinou všechny nástroje rozběhlé.Nebo to tak nechme.Většinou když si někdo chce stáhnout píseň,tak její originál zná a podle 30 s začátku mu musí být jasné zda se autor trefil,nebo mu šlo spíše jen o další kus do sbírky.Proto by se měly midky dělat co nejblíže původní nahrávce,aby to bylo jasné už od začátku.
Dlouhán-midispace
(3332b0b4300400)

6889. Holka modrooká23.02.2010, 20:01:56
 kluci..
 Máte pravdu, ale z těch dem co udělá Standův program, nejde poznat jak to doopravdy zní dále. A co poslat 30sec midku nahranou jako mp3? Místo DEMO z midu, zařadit DEMO z Mp3? Stando to by nešlo?
driver
(3336350700)

6890. Holka modrooká23.02.2010, 17:10:08
 
 Taky nemám patent na rozum a můžu se mýlit,ale myslím Petře,že Alino má pravdu.Ne,že by to uměl každý,ale když např.mě pošleš půlku midky,kde je refen a alespoň jedna sloka,poskládám si s toho během pár minut celou píseň.Ale vím,že to samozřejmě myslíš dobře.
šedivák-midispace
(33343034340500)

6891. Holka modrooká23.02.2010, 13:22:33
 
 Zdravím Vás p.Drivere.
Keď si niekto stiahne odtiaľto 30s demo a Vy mu ešte pošlete ukážku z poloviny midky tak to nepokladám za dobrý nápad. Nemyslím konkrétne toto midi ale globálne. Môže byť, že sa nájdu ľudia ktorí to zneužijú. Keď niekto vie trošku v seqencéri robiť už si poskladá celú midku. Minimálne mu veľmi uľahčíte prácu. Ale aj to je možné, že sa mýlim a potom prajem všetko dobré.
Alino
(33b50000)

6892. Holka modrooká23.02.2010, 07:20:46
 NABÍDKA
 Kdo by chtěl text přesně sedící na takty, a nebo demo ukázku například z poloviny midky může se mi klidně ozvat na mejla. Rád pomůžu.
Z tohoto 30 sec dema, které je umístěno na HH neni nic pořádného poznat. A tato nabídka platí i pro ostatní mé midky. Petr
driver
(3336350700)

6893. Krásná paní22.02.2010, 22:57:04
 Krásná písnička
 Nemá k této krásné písničce (Krásná paní)noty? Byl bych moc vděčný.
jocu2010
(3332b430300000)

6894. Nikdy nic nebylo22.02.2010, 09:51:49
 PETŘE
 vše nej k svááátku!....... No, tak jsem se rozhodl, že budu tedy dělat jen GMkar, a XGkar. Ostatní je zbytečné. To Abych nepřidělával WM práci. Je fakt, že si text snadno může kdokoliv vymazat, když mu bude vadit. "Nějak jsem si nevšim, že jde doba kupředu" Ahoj
driver
(3336350700)

6895. Nikdy nic nebylo21.02.2010, 07:33:13
 drivere,
 to je debata v poklidném duchu,takže klidně poutej a rozpoutávej:-)jak jsem psal,nevím tedy proč zrovna i ty dáváš do prodeje verzi bez karaoke?nač 2 verze?karaoke tam prostě je a kdo ho nechce tak ho ignoruje.toto bych řekl je zatěžování serveru jestli to posíláš tak sem...dělám pro lidi,zákazníky,poslouchám co chtějí.spousta to bere jako občasný tahák že koukne na display klapek.rozhodně ne jako karaoke show na projekci:-)byl jsem první u nás v roce 2003 kdo to tak začal dělat,ostatní už se opičí:-)))
Midistage-Petr Eger
(33320600)

6896. Nikdy nic nebylo21.02.2010, 07:24:05
 šediváku,
 to je problém těch lidí že to nečtou.věř že je dost těch kteří to čtou.když by ti pak někdo nadával budeš v právu,protože klient si neprostudoval dostupné informace.
Midistage-Petr Eger
(33320600)

6897. Nikdy nic nebylo19.02.2010, 11:38:37
 
 Já pro jistotu dávám karaoke všude.GMkar,XGkar a XGkarCZ.Taky jsem si to nechal napsat pod svoje midy,aby měli lidi přehled.Napadá mě otázka:Proč tam ty hlášky vlastně cpeme,když je lidi nečtou??
šedivák-midispace
(33343034340500)

6898. Nikdy nic nebylo19.02.2010, 10:59:41
 :-)))
 Petře, takový dlouhý články já nečtu. :-) Ale je fakt že se v tom koza vyzná, já pro změnu dělám GM, GMkar, XG, XGkar, a jeden v tom pak má "gulage", ale až takovou debatu jsem tu nechtěl rozpoutat, jen mě to zarazilo, ale je to v poho, už vím vocogou. Já třeba kar do kláves vůbec nepotřebuju, a tak to sem posílám i prázdný. Ahoj Petr
driver
(3336350700)

6899. Nikdy nic nebylo19.02.2010, 06:05:12
 luboši,
 to asi není otázka reklamace.prostě ale na klávesách to taky nějaké procento lidí čte a pak by jim na display běhaly nesmysly.u mě na webu je prodej s a bez skoro 50 na 50.odmazat diaktitiku a nabízet obě verze není tolik práce a spoustě lidí vyhovíš...
Midistage-Petr Eger
(33320600)

6900. Nikdy nic nebylo18.02.2010, 16:26:09
 diakritika
 Mě tak napadá, udělejme anketu o tom co víc frčí, jestli dialirtika, nebo nediakritika. Já to dělám jenom s háčkama a čárkama, a zatím mi to nikdo nereklamoval. Je to otázka kolik jakých nástrojů mezi muzikanty je. LP
Premiermusic
(3334b50000)


Strana:  276 / 416    
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140
 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200
 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220
 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240
 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260
 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275[276]  277 278 279 280
 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300
 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320
 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340
 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360
 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380
 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400
 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416



 





BANNER
Nejnovější karaoke
Nejnovější noty
Nejnovější XF midi
Nejnovější MP3 podklady

Nejoblíbenější MIDI
Nejoblíbenější karaoke
Nejoblíbenější XG midi
Nejoblíbenější XG KAR
Nejoblíbenější XF midi

CZ texty na zahr.songy
Náboženská hudba

Stahované midi včera

Seznam skladeb bez midi souborů
BANNER
BANNER
BANNER

LOGO

fotoFlash disk 64 GB - kytara - elektrická

fotoFlash disk 64 GB - kytara - španělka

fotoFlash disk 32 GB - housl.klíč

fotoFlash disk 32 GB - klávesy

foto
www.prodavacka.cz

Arduino UNO - Arduino NANO





























(c) 2003 - 2024 Stanislav Lopata, Uherské Hradiště
hudba@midisoubory.cz

midi-song.com
Vaše IP adresa: 3.145.42.94, čas zpracování: 0,503 sekund,